Bilety mobilne MoBiLET

moBiLET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletu komunikacji miejskiej. Użytkownik może zakupić bilet zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania biletomatu czy kiosku.

Prosta rejestracja

moBiLET jest dostępny dla wszystkich Użytkowników sieci komórkowych, którzy posiadają telefon z dostępem do Internetu. Aby korzystać z moBiLET, Użytkownik powinien pobrać bezpłatną aplikację z dedykowanego sklepu (Google PlayApp Store lub App Gallery) lub ze strony m.mobilet.pl. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji.

Wygodne rozliczenia

moBiLET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) trafia na indywidualny rachunek moBiLET. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z ekspresowego zasilenia bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Użytkownik może też doładować konto prepaid za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, BLIK, karty płatniczej lub poprzez stronę internetową.

Oprócz konta prepaid wśród dostępnych metod płatności są także: BLIKkarta płatnicza oraz konto grupowe. Użytkownik może rozliczać się także w rachunku za telefon komórkowy („Płać z komórką”).

Bilet komunikacji miejskiej w 6 krokach

Dzięki intuicyjnej obsłudze zakup biletu jest prosty i trwa zaledwie kilka sekund. W celu skasowania biletu komunikacji miejskiej MZK Bielsko-Biała należy przed wejściem do pojazdu:

1. Uruchomić aplikację, wybrać „Komunikacja miejska”, miasto/przewoźnik „Bielsko-Biała MZK”.

2. Wybrać rodzaj biletu.

3. Wprowadzić dodatkowe informacje (o ile są wymagane, np. przy bilecie miesięcznym warto uzupełnić je zawczasu).

4. Potwierdzić zakup.

5. Sprawdzić wyświetlony bilet, który jest potwierdzeniem prawidłowo opłaconego przejazdu.

6. Podczas kontroli okazać ekran telefonu z ważnym biletem.